środa, 10 kwietnia 2013

"Sezon w pełni "

                                                                         Dzień dobry :)

                                             U mnie sezon komunijny już w pełni otwarty.
                               Zaczęło się ożywienie i zainteresowanie wyrobami komunijnymi.
                                                    Jak to u mnie - ręce pełne roboty.
                                            Cieszę się z tego faktu , bo nie lubię bezczynności.
                                     Zostałam poproszona o wykonanie wystroju na stół
                                                             właśnie na tą uroczystość.
                                  Miałam jak to mówią "wolną rękę" więc zaszalałam ;)
                                                            Efekt nawet mnie zaskoczył :)
                                                                Oczywiście pozytywnie.


                                                Podstaweczkę już miałyście okazję poznać
                                                                  z kursu Ani Krućko.
                                 Jak widać można ją wykorzystać nie tylko do stojaków z kulami,
                                                         nadaje się do wszystkiego.
                                                       Reszta już jest mojego pomysłu.
                                       Kielich mnie trochę przeszkolił, ale nie poddałam się.
                           Chciałam aby nie był wierną kopią tych które można spotkać w necie
                                                    i dlatego zmieniłam jego podstawę.
                                                        Dodałam również małą księgę


Kochani muszę Was z góry poinformować, 
że na tą pracę nie przyjmuję zamówień. 
Wykonana była jednorazowo. 
Może w przyszłym roku będę miała większe zasoby czasu ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz