środa, 3 kwietnia 2013

                                             Witam Wszystkich w ten zimowy dzionek.
                                         Czas nadrobić zaległości i troszeczkę się pochwalić.
                                         Jakiś czas temu dostałam od naszego Wujka Przyrody
                                                                         prezencik :)
                              W tej przedświątecznej gorączce zupełnie o nim zapomniałam.
                                                        Otóż dostałam przepiękne róże
                                                      które  wykonała kochana Ciocia ;)
                                                 
                                              Kochani jeszcze raz serdecznie dziękuję !!!
                                                             Róże prezentują się tak


 

                                       Aż żal mi będzie je wykorzystać w moich pracach,
                                         są tak piękne, że moje przy nich to zupełna katastrofa.
                                                                       Jeśli jesteście ciekawi
                                             do czego Wujcio i Ciocia  wykorzystują te cuda
                                                         zapraszam na stronkę Wujka na fb
                                                https://www.facebook.com/wujek.przyroda

                         Ps. Ciocia szykuj się na tą wizytę u mnie bo kurs pilnie potrzebny !!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz