niedziela, 16 czerwca 2013

                                                Kochani dziś mały debiut.
                                 Dostałam zlecenie na wykonanie ryby z wikliny. 
                                  W dodatku ma ona być w trybie pilnym " na wczoraj"
                                       Jest to moja pierwsza rybka wiklinowa więc 
                                                widać jeszcze parę niedostatków. 
                               Niestety czas nie pozwolił na dopracowanie wszystkich szczegółów
                                  Nie miałam określonego gatunku więc wymyśliłam sobie,
                                            że wykonam welonkę tzw złotą rybkę. 
                            Niestety jak widać niewiele wspólnego ona ma z tym gatunkiem .
                                         Mnie bardziej przypomina okonia hehehehe 
                               ale cóż rybę to ogólnie przypomina więc zadanie wykonane.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz