wtorek, 11 czerwca 2013

                                   Witam Wszystkich  w to deszczowe popołudnie.
                               Troszkę mnie tu nie było ale postaram się to teraz nadrobić .
                                           Dziś chcę Wam pokazać mój nowy
                                                kosz - fartuch z którym się wybiorę
                                      do mojej byłej wychowawczyni ze szkoły średniej.
                                                            Dlaczego akurat fartuch?
                                      A dlatego, że nasza Pani Profesor uczy (nadal) analizy
                                               i bez fartucha nie ma wstępu do sali :) hehehe
                                             Swoją drogą jestem ciekawa czy mnie pozna
                                                                  po 13 latach hehehe
                                           Do kosza planuję wrzucić parę drobiazgów
                                                  które przypomną Jej dawne czasy :)
                                                      Puki co nie zdradzę co to będzie.

                                                                           A oto  kosz :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz