sobota, 24 sierpnia 2013

Motorek

                                                          Witajcie moi mili.
                                                        Fajnie, że zaglądacie :)
                                           Ostatnio była zapowiedź mojej pracy,
                                      jak widzę wzbudziło to Waszą ciekawość.
                                 Niektórzy nawet się pokusili o zgadywanie cóż to takiego.
                                Tak dziś mogę potwierdzić Wasze przypuszczenia.
                                 Poprzednie zdjęcia faktycznie przedstawiały motor.
                           Zainspirowana filmikiem z netu postanowiłam sobie stworzyć
                                swój własny motorek, moja ambicja czasem mi płata figle
                                                 i domaga się stworzenia rzeczy
                                           które na pozór są łatwe do wykonania.
                                      Ktoś ;)  kiedyś powiedział " Gosia ma potencjał"
                                 w związku z tym trzeba się było przekonać czy rzeczywiście. :)
                                 Po wielu dniach zmagań z drobiazgami i  wykończeniem
                                    wreszcie mogę Wam zaprezentować moje dzieło .








Teraz już chyba nie macie mi za złe , że tyle to trwało ? 
Buziaki miłego wieczoru 
zmykam do kolejnej pracy 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz