wtorek, 27 sierpnia 2013

                                                              Dzień dobry :)
                                     Dziękuję Wszystkim za tak miłe komentarze.
                           Cieszę się przeogromnie, że moje prace Wam się podobają.
                             Dziś chcę Wam pokazać wózek jaki zrobiłam na zamówienie.
                                                          Miał być różowy.
                            Trochę się zdziwiłam, że właśnie w takim kolorze,
                                   a nie jak to zwykle bywa biały z dodatkiem różu.
                      Muszę jednak przyznać że po wykonaniu nawet ja byłam mile zaskoczona.





                         W środku jest materacyk z gąbki a na nim motyw wózeczka
                                                            wycięty z serwetki.
                                                  W jaki sposób go tam umieściłam?
                                      Większość z Was zna już kursy Ani , ale tych co jeszcze nie znają
                                                     zapraszam na bloga " Ania inspiruje"
                                 gdzie znajdziecie kursy nie tylko na przyklejanie motywów serwetkowych
                               ale mnóstwo innych  ciekawych pomysłów na wykonanie przeróżnych prac.

                                  Tak na zakończenie jeszcze koszyczek jaki w międzyczasie uplotłam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz