niedziela, 6 października 2013

Armata

                                                                 Witajcie moi mili.
                                                              Miło mi, że zaglądacie.
                                   Ostatnio mam malutko czasu na wpisy , gdyż mam ręce pełne roboty.
                                            Sezon świąteczny zbiega się troszkę ze Świętem Zmarłych
                               Oprócz ozdób na tą okazję ruszyła produkcja dzwonków gwiazdek itp.
                                                    Poza tym zakończyliśmy bazar u Marcina
                                                    i jeszcze jesteśmy na etapie bazarku u Beatki
                                                      (gdzie poświęcamy mnóstwo czasu)
                                             Jeszcze raz serdecznie zapraszam przy tej okazji.
                                       Dodatkowo wpadło pewne zamówienie w trybie na już
                                                i głównie temu jest poświęcony dzisiejszy post.
                                         Miałam do zrobienia armatkę na wino dla pewnego Pana
                                         i tak sobie pomyślałam , że skoro ma być to prezent dla pana
                                                            to można pokombinować z czernią.
                                                                Efekty są zadowalające :)
                                                                    A co Wy o tym myślicie?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz