czwartek, 21 listopada 2013

Barbarabarbarabarba rabarbar ;)

                                                              Witajcie.
                        Jak pisałam wcześniej  zakasałam rękawy i wzięłam się do pracy
                                                             a oto efekty.
                                Na początek kosz na 4go grudnia dla pewnej Barbary
                                     Mam nadzieję, że będzie uszczęśliwiona
                                        Kilka tych koszy jeszcze powstanie :)


                                     A teraz wracamy do klimatów świątecznych
                                    Miałam wykonać stroik w kolorystyce szafiru z żółtym.
                                     Ciężko uzyskać szafirowy z dostępnych barwników ale
                                              myślę, że kolor chyba jest zbliżony


Teraz pozostaje tylko czekać na opinię zamawiającej :) 
Zatem wracam do pracki 
Niebawem pokarzę kolejne moje " twory" 
Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz