poniedziałek, 3 marca 2014

Drzewko świąteczne

                                                                  Witajcie
                          U mnie prace postępują w tempie ekspresowym.
                               Część z nich się właśnie suszy , więc mam chwilę
                               by Wam pokazać na co mnie skusiła Ania tym razem.
                       Ostatnio pojawił się kursik na drzewko na blogu Ania inspiruje.
                           Tak bardzo mnie zachwyciły Jej cudńka, że nie byłabym sobą
                                                        gdybym nie spróbowała. :)

                                                          Oto moje wypociny ;)




Następne w kolejce będzie origami, 
ale puki co nie zdradzę co to będzie . 
Zaglądajcie a się dowiecie ;) 
Papatki 
lecę działać ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz