czwartek, 26 listopada 2015

Awaria

                                                                    Awaria

                                   Czasem sprawy się nie układają tak jakbyśmy sobie tego życzyli.
                                      Niestety u mnie awaria "napędu" w związku z tym
                                wszelkie prace są odłożone. W jakim terminie - nie wiadomo.
                            Jedyne co jeszcze mogę zrobić to z wielkim trudem skrobnąć parę zdań.
                                        Dziś kolejna porcja bombek, które udało się zrobić zanim
                                      nabawiłam się kontuzji.Mam nadzieję, że niedługo
                                   "napęd" będzie sprany i wrócę do tworzenia.
                                   A tymczasem zaległe prace pora światu pokazać :)





Pora na gips o którym ostatnio wspominałam 
Nieee nie będzie to ręka czy noga 
choć nie wiele brakowało a taką focię też bym zamieściła 




Na koniec makaron w polewie gipsowej ;) 


Skoro mowa o jedzonku to pora zaliczyć obiadek
naszykowany przez mojego "tygrysa "
Do następnego ...





3 komentarze:

  1. Gosiu przede wszystkim zdrowia, żebyś mogła stworzyć więcej takich ślicznych dekoracji. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bombeczki, aż nie chce się od nich oderwać wzroku, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń