środa, 27 czerwca 2018

Czasami człowiek musi ...

                               Czasami człowiek musi …. stworzyć coś z niczego.
                                     Tym razem mnie dopadły takie myśli :)
                       Postanowiłam przerobić chustę której praktycznie nie używałam.
                                 Po narysowaniu projektu, owinięciu się miarką krawiecką :P
                              i wytaszczeniu maszyny powstała całkiem wygodna kiecuszka.


Jakość zdjęcia i modelka może i zostawiają 
trochę do życzenia ;) ale pamiętajcie 
skupiamy się na sukience ;) 

Następną pracą w kolejce był strój na lato. 
Idzie sezon " basenowy" więc trzeba się odpowiednio przygotować. 
Eksperci twierdzą, że "opalacze" należy zmieniać co sezon 
więc się posłuchałam ich rady :) 
Nadziurczyłam sobie takie cosik 
i powiem, że nawet z rozmiarem trafiłam :) 


I tu już sobie daruję focię modelki ;) 
Pozdrawiam odwiedzających 
Buziaki lecę tworzyć dalej . 


2 komentarze: