piątek, 30 listopada 2018

Kolorowy zawrót głowy

                     Witajcie troszkę czasu minęło od mojego ostatniego wpisu.
                                                  Miałam ręce pełne pracy :)
                        Poza tym, że tworzę ozdoby choinkowe, to jeszcze zagłębiłam się
                         w materiałach z których szyję przytulaski i prezenciki (na sprzedaż).
                                             Dziś będziecie mieli co oglądać.


                      Tym razem na mojej choince  zawisną takie ozdoby
                     Brakuje jeszcze czerwonych wstążeczek na których je zawieszę.








Jeszcze kilka innych " bombeczek" tworzę, 
na dniach Wam pokażę. 
Poza tymi ozdobami będą jeszcze szydełkowe 

A teraz mix tego co uszyłam 
Małpeczki przytulaski mają ok 40 cm wysokości 







                     Podusia ozdobna na łóżko kolor delikatny łosoś - na zdjęciu tego nie widać


Kolejna podusia kotek ,można ją złożyć posłuży jako zabawka 







I coś dla chłopca 




Powstały jeszcze 3 kokardki dla małych księżniczek :) 
Poduszeczki mają wymiar 40x40 cm 


I na koniec mały prezencik 
choineczka 

Tworzy się kolejna 

Mam nadzieję, że nie zawiodłam i miło spędziliście tu czas. 
Pozdrawiam .
Pędzę do maszyny ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz