środa, 7 listopada 2018

Papierowy księżyc ...

                                                                           Kochani
                                  Przyszedł ten dzień, że wreszcie mogę Wam  pokazać
                                                           moją kolejną pracę.
                                Jak wspominałam w poprzednim poście,będzie to coś z origami.
                            Troszkę zatęskniłam już za moimi karteczkami.
                      Podglądając różne stronki w necie znalazłam fotkę
                                            aniołka siedzącego na księżycu.
                                  Tamten miał nogi pod samą brodą ;)
                    Niestety origami nie jest tak elastyczne więc musiałam
                                                  tą wizję troszkę zmodyfikować
                                                 i powstał taki oto słodziak


Walczyłam z nim prawie tydzień. 
Dlaczego tak długo? 
A dlatego, że cała praca jest lakierowana
ze względu na to że zawiśnie na karniszu.
Wolałabym żeby mi nie " zeskoczył " na głowę ;P 
Poza tym lalunia była z odzysku 
trzeba było ją przemalować , poćwiartować hihi 
i rozczesać dredy ( walczyłam 3 godz) 
Ostatecznie myślę, że efekt jest całkiem całkiem. 


A tak wygląda bez oświetlenia 


Teraz zasłużona chwila relaksu przy racuszkach 
a potem cd tworzenia 
Tym razem produkcja ozdób choinkowych .






2 komentarze:

  1. CUDOWNA !! Piękna ozdoba :)Zeszło długo, ale było warto ! Praca fantastyczna :))

    OdpowiedzUsuń