niedziela, 6 stycznia 2019

Zagubiona w czasie ...

                                           Witajcie kochani w Nowym 2019 Roku.
                      Wszystkim odwiedzającym składam najserdeczniejsze życzenia.
                     Oby ten rok przynosił Wam same dobre dni i uśmiech na twarzy.

                                 Dni tak szybko uciekają, że nie zdążyłam pokazać
                     wszystkich moich prac jakie udało mi się stworzyć z końcem roku,
                                   dlatego dziś będzie małe uzupełnianko.

                            Na początek będzie moja choineczka ubrana w ozdoby
                                                   które sama wykonałam .
                                              Wspominałam o tym wcześniej



A tak się prezentują z bliska 
Filiżaneczki widzieliście wcześniej :) 


Tradycyjnie na święta stroimy również nasze domy 
więc u mnie też zawisło kilka ozdób 


Muszę przyznać, że miałam również mały " włam" ;) 






Postanowiłam ozdobić również okna 






A teraz kilka rzeczy z serii " sprzedane" 














I jeszcze mały prezencik 


I to już wszystko jeśli chodzi o zeszłoroczne prace,
teraz trwa produkcja 
prezentów na Dzień BABCI i DZIADKA 
ale o tym już w kolejnym poście . 
Pozdrawiam :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz