wtorek, 22 października 2019

Zaległości

                                     Tak jak wspomniałam dzisiaj 
                                     szybki przegląd mojej twórczości .

                                      Na początek piesio origami 
                                    dla wszystkich cudownych ludzi
                                         którzy na codzień zajmują się 
                                          zwierzaczkami w schronisku. 





                                                               Kolejne były plecak i nerka robione na szydełku 





Po drodze jeszcze " machłam" poduszkę 


I jeszcze się zawieruszył obrazek
wyszywany haftem x 




Oczywiście był dokończony 
W pustym polu było miejsce na datę i imię 
Kolejne były 2 serwetki 
ale niestety nie doczekały sie jeszcze fotki 
więc będą ukazane światu trochę później. 

Na deser były jeszcze moje pierwsze łapacze. 
W tej dziedzinie dopiero raczkuję więc 
krytyka mnie nie zaskoczy 😜



I to chyba na tyle bo kolejnych prac 
nie mogę jeszcze ujawnić. 
Pozdrawiam . 











1 komentarz:

  1. Gosiaczku ale pracowita mróweczka z Ciebie.
    Szczególnie piesiaczka mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń