niedziela, 19 grudnia 2021

Podsumowanie

 Dzień dobry 

Pewnie się zastanawiacie czy żyję i tworzę jeszcze. 

Otóż informuję że u mnie wszystko ok. 

Ci którzy mnie obserwują na fb wiedzą co u mnie powstało 🙂😉

Po covidowych "zawirowaniach" wróciłam do tego co kocham a to są efekty. 

Wybaczcie mi tematyczny nieład- troszkę tego było . 


Prezencik już u właścicielki 

 







Torebeczka była robiona na zamówienie
Do podglądu miałam 2 torebkę 





Opaska i torebeczka mikołaj były robione dla pewnej młodej damy 🙂










Ten stroik miał być mój 😂😂😂
Jak zwykle zostałam z " niczym " 😂 ale to było do przewidzenia 🤣











 Powstała jeszcze seria opasek 
To tylko część  z nich 😉






Po drodze wpadły jeszcze kartki świąteczne i stroik na groby bliskich 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz