niedziela, 19 grudnia 2021

WOŚP 2021

 Kochani dziś chcę Was zachęcić do udziału w licytacjach na szczytny cel - WOŚP 

 Jak co roku - w tym również przeznaczę swoją pracę . W zeszłym roku był to łapacz wykonany metodą filcowania na sucho . W tym roku będzie inna technika. Na czasie jest makrama ,więc tym razem będą to skrzydła. 

Początkowo miały być same ale w trakcie pracy wpadłam na pomysł żeby dodać do nich anioła. Jest on wykonany ze sznurka skręcanego. 

Nie byłabym sobą gdybym nie dodała jeszcze czegoś 😂 

Uznałam , że anioł to za mało, że to musi być uniwersalna praca. Taka wielo-sezonowa więc zrobiłam dodatkową ozdobę , którą można zamienić w miejsce anioła.  Tym sposobem skrzydła mogą zdobić domek cały rok .

Obie ozdoby są wiązane na sznureczku. 




Mam nadzieję, że w tym roku moja praca również znajdzie nowy  domek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz