środa, 21 listopada 2012

cukierkowo

                                         Ostatnie 2 dni były dla mnie dość pracowite.
                                               Dostałam dość nietypowe zamówienie.
                              Sąsiad poprosił mnie o wykonanie kompletu bielizny na 18 urodziny.
                                           Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, 
                                         że miała to być bielizna z pudrowych cukierków.:)
                              Było to nie lada wyzwanie gdyż wcześniej nie robiłam takich "cudów".
                                  Zajęło mi to dwa dni,ale efekt końcowy jest zadowalający.
                                              Mam nadzieję, że prezencik się spodoba. 
                                                            A może nawet posmakuje ;) 



Modelka może nie jest zbyt urodziwa ;) 
ale przecież to nie ją mamy podziwiać. 
Tak na oko to będzie rozmiar 38 :)))))








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz