niedziela, 25 listopada 2012

Prezentów czar



                                                            Hejka !!!
                                                    Sezon świąteczny już w pełni. :)
                                      Każda/y z nas tworzy przecudne ozdoby świąteczne.
                                         W sklepach też jest ogromny wybór bombek itp.
                                   Ja powoli zaczęłam myśleć o prezentach dla najbliższych.
                                     Moja propozycja jest skierowana głównie dla kobiet.
                          Nie trzeba wydawać wiele pieniędzy by kogoś obdarować prezentem.
                                Myślę, że to co dziś proponuję zaskoczy nie jedną z Was. :)))))

                                 Na pierwszy rzut krzesełko -troszkę z innym przeznaczeniem




Wybaczcie mi te szyby, ale budowa ma swoje "uroki " he he 

Kolejna propozycja to szkatułka z kwiatami
Wykonałam ją z pudełka po herbacie 


Na dniach pokażę następną propozycję prezentu 
dla mam, cioć ,babć i całej reszty ukochanych pań.

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze 
Buziaczki 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz