czwartek, 29 listopada 2012

prezentów czar cz. 2

                                                   Dziś kolejne propozycje prezentów świątecznych.
                                                    Krzesło jest więc i stolik by wypadało zrobić :)
                                                  Tak też się stało tyle , że gapa ze mnie ogromna bo
                                                          przy natłoku prac nie zrobiłam fotki :)
                                                       Niestety nie mogę teraz tego naprawić
                                                     gdyż stolik jest poza moim zasięgiem.
                                               Obiecuję , że następnym razem uzupełnię braki.
                                                          W zamian za to kolejne nowości.

                                                      Pierwsza propozycja to kareta.
                                               Przeważnie są w kolorze złotym lub białym,
                                             jednak ja postanowiłam przełamać stereotyp
                                              mam nadzieję, że efekt Wam się spodoba.




                          Następna propozycja to torebka którą podaruję :) teściowej na ur.





                Cieszę się, że poprzednie propozycje spotkały się z tak miłym odbiorem
                                   Dziękuję za wszystkie komentarze. Buziaczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz