środa, 27 marca 2013

                                                   Witajcie
                                       Dziś tak z doskoku wrzucam to co udało mi się stworzyć
                                          w przerwie pomiędzy sprzątaniem i gonitwą po sklepach.
                                            Sama się sobie dziwię, że mam jeszcze chęci
                                              do tworzenia po całym dniu tańcowania ze szmatą.
                                                           Postawiłam sobie jednak cel :
                                           Stworzyć sobie choć kilka ozdób świątecznych
                                                 i nie oddać ,ani nie sprzedać ich nikomu.
                                                            Po części mi się to udało ;)
                                      Jutro jeszcze jedną rzecz ukończę i to chyba będzie koniec,
                                                           sezon świąteczny będzie zamknięty.

                                                            Na początek koszyczek origami





                                            Kolejne jajeczko - tym razem połączyłam 2 techniki
                                                 Byłam ciekawa jak będzie wyglądać jajo origami
                                                          w podstawce z papierowej wikliny.
                                                                Efekt jest zadowalający :)


I na koniec kolorowy wianuszek. 
Zawiśnie na moich drzwiach z nadzieją, 
że wreszcie zawita u nas wioooooooosna ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz