czwartek, 23 maja 2013

"cały w bieli"

                            Niedawno dostałam zamówienie na wiklinowy  biały  kosz owalny.
                                              Dodatkowo miały być w nim białe róże. 
                                                  Mało tego usłyszałam - " żadnych liści " 
                                          I wiecie co? Przeraziłam się na samą myśl o tym.
                                              Już sobie wyobrażałam jaki wyjdzie brzydki,
                                                  jak dla mnie stanowczo za dużo bieli. 
                                  Myślę sobie-  żeby choć przełamać to odrobiną zieleni
                                                              to nie będzie najgorzej 
                                              ale skoro takie jest życzenie to ok zrobię taki.
                                            I po ukończeniu kosza dochodzę do wniosku, 
                                                           że jednak nie wygląda on źle. 
                                                              Zresztą oceńcie sami 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz