czwartek, 1 sierpnia 2013

                                                                  Witam późną porą.
                                                   Widzę, że miomo iż mnie tu długo nie było
                                                                zaglądacie w moje progi.
                                                  Dziękuję Wam serdecznie, że jesteście.
                                                       Moja nieobecność była spowodowana
                                     przedłużającym się remontem, ale wreszcie mogę odsapnąć.
                                                Dziś  kilka fotek tego z czym walczyłam ;)
                                   Niestety na zdjęciach nie widać wyraźnie wzorków na ścianach.




Oczywiście to tylko część tego z czym się zmagałam.
Na dobranoc jeszcze mała zapowiedź tego nad czym obecnie pracuję. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz