sobota, 9 listopada 2013

dzyń dzyń dzyń

                                                                   Dobry wieczór
                                    Na początku chcę podzielić się moją radością :)
                                        Cieszy mnie fakt, że tak licznie mnie odwiedzacie.
                                         Dziękuję serdecznie za każdy komentarz.
                        Z każdym dniem grono obserwatorów się powiększa  ku mojej uciesze :)
                                  Wiem ,wiem - sezon świąteczny trwa i wiele osób szuka inspiracji.
                                      Pewnie to jest jedna z przyczyn tak licznych odwiedzin
                           Mimo wszystko cieszę się, że moje prace cieszą się zainteresowaniem,
                               to dowodzi , że chyba nie należą do tzw " śmietniczki"
                       Aby Wasze odwiedzinki nie były rozczarowaniem , że znowu u mnie cisza
                                  podzielę się dziś skrawkiem mojego dorobku rękodzielniczego.
                               U mnie ruszyła produkcja na kiermasz a to jedne z "dzieł"











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz