czwartek, 14 listopada 2013

Zbaczając z kursu ...

                                                              Witam
                              W wielkim pędzie jak zwykle wrzucam moje nowości rękodzielnicze.
                                       Tematycznie troszeczkę zboczyłam z kursu " świątecznego "
                                                Dziś coś raczej w tematyce prezentowej
                                           Proszę o łagodne komentarze - miejcie na uwadze,
                                           że to moje 1 prace  w tych dziedzinach
                        Na pierwszy ogień spineczki zrobione techniką kanzashi.


                           Na dokładkę jeszcze powiem : Tańcowała igła z nitką ...


Mała podusia. 
Już od dłuższego czasu miałam wielką chęć spróbować tego hmmm 
szwu , ściegu ? 
Jak zwał tak zwał :) 
Bardziej mnie ciekawi -czy się podoba ? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz