wtorek, 10 grudnia 2013

                                          Witam Wszystkich serdecznie.
                         Ostatnio u mnie pracowity sezon, mam ochotę powiedzieć
                            " Niech ktoś zatrzyma wreszcie świat - ja wysiadam..."
                           Doba jest stanowczo za krótka a pracy cały ogrom.
                       Pocieszam się , że to potrwa do niedzieli a potem zasłużony odpoczynek.
                          Właśnie szykuję się do kiermaszu który odbędzie się w Rudzicy

                                     

                       Wszystkich zapraszam serdecznie na zakupy świąteczne.
                       Będzie cała masa przeróżnych rzeczy , które można sprezentować
                                                   bliskiej osobie na święta.
                                        Dla Adamów i Ew też się coś znajdzie ;)

                  A teraz mała prezentacja tego czym się ostatnio zajmowałam




Dla porównania mam jeszcze inną foteczkę 




Jest jeszcze wiele innych prac ale wszystkiego  nie zdradzę ,
Kto bardzo ciekawy - zapraszam do Rudzicy  :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz