niedziela, 30 października 2016

To i owo

                                                               Witajcie:)
         Cisza nastała u mnie na blogu,co nie oznacza, że nic nie tworzę.
         Po prostu większość prac już pokazywałam, a teraz wykonuję podobne.
                 Jedyna nowość jaka powstała to  kolejna kartka na 18 urodziny.


                                         Obecnie pracuję nad czymś "większym"
                                  ale puki co nie mogę zdradzić cóż to takiego
                          Mam nadzieję , że wszystko wyjdzie jak trzeba i będę mogła
                                                         pokazać to światu ;)

                                A tak przy okazji: Miło, że odwiedzacie moje skromne progi
                                           mimo, że teraz tu mniej zaglądam
                                              Dziękuję za wszystkie komentarze
                               Kochane chcę Was zapewnić, że ja również staram się
                                            odwiedzać Wasze blogi.
                    Przeważnie mam zbyt malutko czasu by pozostawić po sobie ślad
                                                w postaci komentarza
                  ale takie wirtualne " Lubię to " przesyłam Wam Wszystkim
                                                               Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz