środa, 5 września 2018

" Nałóg"

                            Kochani właśnie doszłam do wniosku, że oprócz kawy
                                                      mam jeszcze inny nałóg.
        Ten na szczęście jest nieszkodliwy, powiedziałabym że mega przyjemny.
                                 Cóż to takiego? Koraliki !!!!!
                   Ten z Was kto się zajmuje tymi drobiazgami wie o czym mówię.
                         Można przy tym siedzieć godzinami, obmyślać wzory lub
                                       przeszukiwać zasoby internetu.

                                        Dziś właśnie efekty tych poszukiwań.
                    Część wymyślałam sama a część zrobiłam wg schematów.






















Na zamówienie powstała bransoletka z inicjałem i grupą krwi 


                                                  Zdradzę, że kolejne się robią.
                          Pozdrawiam i liczę, że szepniecie choć słówko czy się podobają :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz