wtorek, 7 maja 2019

Prezent

                                                   Witajcie skarbeńki ;)

                                 Troszkę mnie tu nie było ale wiecie jak to jest w sezonie.
                       Dziś będę się chwalić jakie cuda dostałam od mojej kochanej Marzenki :)
                                Tą zdolniachę znajdziecie w świecie blogowym o tutaj


Micia połączyła prezent urodzinowy ze świątecznym 
w rezultacie przyszły do mnie aż 2 kartki składaczki . 
Na głównym planie jest przecudna hmmm " kurczaczka:  ;) 
W całości wykonana Jej zdolnymi łapkami. 
Są też włóczki do moich dalszych wypocin, 
bo jak do tej pory jestem jeszcze żółtodziób w tej dziedzinie ;) 
Na deserek jest zestaw przepięknych kartek zdobionych 
do tworzenia składaczków. 
Aż korci aby ich już użyć , niestety doba za krótka 
a ręce pełne pracy więc muszą zaczekać . 





Więcej tych śliczności u Marzenki 
Zapraszam .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz