środa, 30 grudnia 2020

 

 

                                                              Dzień dobry  

                                     Pora na podsumowanie moich poczynań.

                                   Pewnie się zastanawiacie gdzie się podziewam tyle czasu.

                                   Otóż w mojej hmm pracowni :) Cały czas się coś dzieje. Pomimo 

                  pandemi  tworzę.Realizuję zamówienia, prezenty ale również próbuję sił

                                                  w nowych technikach.

                                               Dzisiaj szybka foto relacja, 

                                komentarze jak najbardziej mile widziane ;) 




                                             Były jeszcze bransoletki z makramy 








                                                        Kermit wyjechał na Mazury

                         



                                               Nowość w moim dorobku - makrama 




                           Kilka haftowanych  karteczek poleciało w świat

 



                                              Kolejna nowość - wyszywana bombka


                                                          Powstała też seria wianków





                                                                       Kurcze origami






                                                                           Lampion 












                               




                                      Kwietnik z makramy - moje nowe " wypociny"

                                   Jak dla mnie sznurek za cienki na tego typu prace


Jak wiecie oprócz moich tworów interesuje mnie też fotografia 

Postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym 

Odwiedziłam schronisko i zrobiłam sesję pieseczkom które szukają domku 







 















Piesków jest oczywiście dużo więcej i tu mój apel:

Jeśli  ktoś zastanawia się nad kupnem pieska niech zerknie na te zdjęcia 

Te kochane mordki aż się proszą aby je przygarnąć. A jeśli macie wątpliwości czy 

taki piesek będzie grzeczny i przywiązany to powiem jedno 

WIERNIEJSZEGO PRZYJACIELA NIE ZNAJDZIECIE !!

Wiem co mówię sama przygarnęłam jednego 

 
Na początku był nieufny a teraz jest moim cieniem :) 
 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz