sobota, 17 maja 2014

Kwieciście mi :)

                                                                 Witajcie
                                     Za oknem szaro buro i pomuro a u mnie kwieciście ;)
                                     Ostatnio było trochę czerni , więc dziś coś w bieli .
                                       "Psiapsiółka" poprosiła mnie o wykonanie opaski
                                                 dla Jej córki na uroczystość konfirmacji.
                                    Po krótkich konsultacjach przystąpiłam do działania
                                                          a oto efekty mojej pracy.
                                      Niestety nie miałam żadnej  modelki pod ręką
                                            więc moja czupryna musi wystarczyć ;)






Opaska już jest u zadowolonej właścicielki :) 
Cieszę się, że sprostałam wymogom 
zważywszy , że to moja pierwsza próba. 

Pozdrawiam , miłego wieczoru papa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz